Details item


AuteurService
Clements
Sedert 03/03/2020
Datum : 03/03/2020 12:20:59        

Met Zeeman in Mechelen heb ik het helemaal gehad
Nieuwe duikschoenen gekocht, blijkt bij aankomst op de duiklokatie ( Filippijnen )dat er twee linker schoenen werden geleverd.Dat kan gebeuren maar de service nadien is werkelijk schrijnend en na 4 keer speciaal er heen te zijn gereden kun je ook nog een hele vriendelijke dame tegenkomen die je nog net niet vertelt dat je een idioot bent.
De winkel zou gesloten zijn terwijl de site anders vermeld !


Nee dank u, ik zoek wel een andere winkel in het vervolg.
 
wimv
Sedert 20/05/2011
Datum : 03/03/2020 14:05:39        

4x rijden om één rechterschoen te bekomen ? Vreemd. Zeeman staat nochtans bekend om zijn service.
 
[Laatst gewijzigd op 03/03/2020 14:06:26]
 
popeye
Sedert 14/03/2019
Datum : 03/03/2020 15:46:43        

Materiaal controleren voor vertrek kan zulke situaties uitsluiten......
Ik ben al een paar keer bij de Zeeman geweest en ze zijn er zeer vriendelijk en behulpzaam......een servicebeurt duurt er wel iets langer, maar dat is het enige noemenswaardige minpunt.
 
Luc Dupas
Sedert 09/04/2004
Datum : 03/03/2020 22:52:13     Homepage    

Quote
Clements schreef:
De winkel zou gesloten zijn terwijl de site anders vermeld !

Bedoelt ge dat deze info op hun website niet, of niet meer, klopt?
https://www.dezeeman.be/new-opening-hours-starting-01-07-2019/
 
Luc Dupas
Sedert 09/04/2004
Datum : 03/03/2020 22:53:29     Homepage    

Quote
Clements schreef:Nieuwe duikschoenen gekocht, blijkt bij aankomst op de duiklokatie ( Filippijnen )dat er twee linker schoenen werden geleverd.

"werden geleverd"... ge bedoelt dat ge die 2 botjes niet hebt geprobeerd/gepast in de winkel maar gewoon een bestelling geplaatst en die dan nadien zijt gaan afhalen zonder te kijken en zonder te passen?

Voor wat het waard is: ik kom al van in de jaren '80 bij De Zeeman, toen nog het kleine winkeltje van de Lou in de buurt van de Nekker, nadien op de Jubellaan, en tegenwoordig op het industrieterrein van Mechelen Noord, en ben altijd erg tevreden geweest van de service.
 
[Laatst gewijzigd op 03/03/2020 22:55:32]
 
timbo
Sedert 29/10/2005
Datum : 04/03/2020 08:29:56        

Bij mijn weten was de zeeman vroeger in de Hoogstraat in Mechelen,daarna op de jubellaan en nu in Mechelen noord. Dat klein winkelke aan de nekker was bij de rosse (tambuizer). Die heeft vroeger nog wel bij lou gewerkt. Het zou ni mogen gebeuren maar ik had toch ook eerst mijn botten is gepast voor ik naar de filipijnen vertrek.
 
SVp
Sedert 18/06/2004
Datum : 07/03/2020 08:09:08     Homepage    

Quote
timbo schreef:
Bij mijn weten was de zeeman vroeger in de Hoogstraat in Mechelen,daarna op de jubellaan en nu in Mechelen noord. Dat klein winkelke aan de nekker was bij de rosse (tambuizer). Die heeft vroeger nog wel bij lou gewerkt.

Ter info : Eddy Tambuyzer is zeer recent overleden.
 
[Laatst gewijzigd op 07/03/2020 08:09:37]
 
Ripley
Sedert 30/03/2019
Datum : 10/03/2020 09:33:19     Homepage    

Quote
Luc Dupas schreef:
Quote
Clements schreef:
De winkel zou gesloten zijn terwijl de site anders vermeld !

Bedoelt ge dat deze info op hun website niet, of niet meer, klopt?
https://www.dezeeman.be/new-opening-hours-starting-01-07-2019/


Die informatie klopt wel.
De Zeeman is op maandag en dinsdag enkel open voor professionelen.
Vanaf woensdag t.e.m. zaterdag zijn particulieren ook welkom voor al hun aankopen en vulsels.
 
De Zeeman Pro nv
Sedert 06/08/2016
Datum : 16/03/2020 18:15:18     Homepage    

Quote
Clements schreef:
Met Zeeman in Mechelen heb ik het helemaal gehad
Nieuwe duikschoenen gekocht, blijkt bij aankomst op de duiklokatie ( Filippijnen )dat er twee linker schoenen werden geleverd.Dat kan gebeuren maar de service nadien is werkelijk schrijnend en na 4 keer speciaal er heen te zijn gereden kun je ook nog een hele vriendelijke dame tegenkomen die je nog net niet vertelt dat je een idioot bent.
De winkel zou gesloten zijn terwijl de site anders vermeld !


Nee dank u, ik zoek wel een andere winkel in het vervolg.


Beste Mr Clemens,

Deze topic is nog maar pas ter mijn attentie gebracht geweest en daarom de late reactie. Eerst en vooral mijn verontschuldigingen voor de levering van twee niet passende botten. Dit zou niet mogen gebeuren en is een fout bij levering. Ik betreur ten zeerste dat u dit pas op locatie achter bent gekomen en kan enkel maar aanraden het materiaal steeds na te kijken bij aanschaf of voor vertrek (en zeker voor verre bestemmingen).
De winkel verantwoordelijke is momenteel niet aanwezig maar ik zal woensdag zonder fout achter de gebeurtenissen informeren. Ook zal ik uitzoeken hoe het komt dat u hiervoor 4 keer bent moeten terugkomen.
Omtrent de openingsuren: Deze zijn in de zomer van 2019 aangepast geweest en staan vermeld op onze website en Facebook pagina. Ik vermoed dat u verwijst naar de website openinsuren.be, hierop staat niet de volledige informatie.

In uw klantenfiche beschik ik niet over uw e-mailadres noch over een telefoonnummer. Indien u mij deze bezorgd via info@dezeeman.be, dan zorg ik ervoor dat u komende woensdag gecontacteerd wordt hier omtrent.

Nogmaals mijn verontschuldigingen voor de ervaren problemen.

Met vriendelijke groeten,

De Zeeman PRO
 
SVp
Sedert 18/06/2004
Datum : 17/03/2020 23:51:08     Homepage    

A décharge : iemand die op dit forum lid wordt op 3 maart om vervolgens op dezelfde dag in zijn éérste bericht (waarin je je normaal even voorstelt in de groep) van leer te trekken tegen een gereputeerd bedrijf dat zijn sporen op vlak van dienstverlening al ruim verdiend heeft, dat is op zijn zachtst uitgedrukt “niet proper”.
Temeer omdat enkel een kieken gerief gaat halen voor op reis, en het voor vertrek niet even aanpast.
Ipv hier aan de schandpaal te nagelen had een of twee telefoontjes dit issue vast ook opgelost.
Het is als handelaar om uw kloten op te vreten dat klanten meteen naar publieke middelen grijpen om misverstanden in hun richting te willen dwingen ...
 
[Laatst gewijzigd op 17/03/2020 23:52:23]
 
PrAna Divers Bohol
Sedert 24/12/2018
Datum : 19/03/2020 23:15:44     Homepage    

Quote
SVp schreef:
A décharge : iemand die op dit forum lid wordt op 3 maart om vervolgens op dezelfde dag in zijn éérste bericht (waarin je je normaal even voorstelt in de groep) van leer te trekken tegen een gereputeerd bedrijf dat zijn sporen op vlak van dienstverlening al ruim verdiend heeft, dat is op zijn zachtst uitgedrukt “niet proper”.
Temeer omdat enkel een kieken gerief gaat halen voor op reis, en het voor vertrek niet even aanpast.
Ipv hier aan de schandpaal te nagelen had een of twee telefoontjes dit issue vast ook opgelost.
Het is als handelaar om uw kloten op te vreten dat klanten meteen naar publieke middelen grijpen om misverstanden in hun richting te willen dwingen ...


Like
 
Boja
Sedert 05/01/2015
Datum : 20/03/2020 00:10:30        

Normaal reageer ik niet op zulke topic's want bent dat meer dan beu al dat geklaag .
De Zeeman ken ik absoluut niet en denk ook niet dat dit vlug zal gebeuren daar het te ver is voor mij .
De topic starter ken ik ook niet en aan zijn reactie te zien heb ik daar geen behoefte aan .
Wat ik wel weet is dat je met een vriendelijke telefoon of bijeenkomst veel meer bereikt dan al het geroep en gezaag over elkaar . Dit meermaals al zelf ondervonden . Wat hier is gezegd of beloofd of afgesproken laat ik in het midden ik was er niet bij dus ik oordeel niet .

Ik kan enkel de reactie lezen van De Zeeman Pro nv en vind deze zeer goed en zou dan graag de reactie zien van Clements na dat deze zijn gegevens doorgestuurd heeft en gecontacteerd is geweest met eventuele oplossing of niet .

Dus bij deze Clements vind ik het niet meer dan normaal dat u hier u eindbevinding / resultaat ook post aan dezelfde snelheid dat u uw kritiek post .

En is het u schuld dat u 2 linker schoenen hebt gekregen ? Neen zeker niet maar ik denk ook niet dat De Zeeman speciaal 2 linker schoenen naar u gestuurd heeft , dus een menselijke fout ergens en die worden nu eenmaal gemaakt . Wel vind ik het zeer vreemd en ik zou het nooit doen iets kopen, laten leveren, en zonder bekijken of passen meenemen op reis. Dit lijkt me vragen om problemen, er moest maar eens iets niet goed gemaakt zijn aan de botten ( slechte naden of zo ) .
Dus ga in op de reactie van De Zeeman en los dit in vrede op
 
Cthulhu
Sedert 10/04/2004
Datum : 20/03/2020 12:31:25     Homepage    

Ik heb het gevoel dat we Clements niet meer gaan horen of zien.
 
UFo
Sedert 03/02/2012
Datum : 20/03/2020 15:07:12        

Ter info
Clemens is een Latijnse voornaam die zachtmoedige, toegevende, genadige betekent, met als moderne afleiding Clement.
 
MontyB
Sedert 05/10/2014
Datum : 21/03/2020 03:51:23        

Quote
Cthulhu schreef:
Ik heb het gevoel dat we Clements niet meer gaan horen of zien.


Hij zit in quarantaine denk ik :D
 
snoopy
Sedert 19/03/2011
Datum : 21/03/2020 09:43:00        

@ clement
de vriendelijke dame van De Zeeman ,had ,net als ik, direct door dat je een "idioot" bent. Van mensenkennis gesproken he ?? Bij De Zeeman Mechelen staat professionaliteit en dienstverlening hoog in het vaandel en jou verhaaltje klopt van geen kanten. Spijtig dat zo een "idioot" als jij mensen onterecht in een slecht daglicht stelt. je bent wel vlug om je ongenoegen te posten,maar wederwoord geven ?? Tot nu wacht ik er nog op !!
 
viercuub
Sedert 21/06/2013
Datum : 24/03/2020 16:53:59        

hoe idioot kan je zijn om een bestelling niet nat te chekken !! en dan maar de schuld op de winkel afschuiven idioot in de overtreffende macht !!! ga mee z'on kieken duiken als buddy?