Details item


Auteurje hebt garantie en GARANTIE
Boja
Sedert 05/01/2015
Datum : 05/08/2017 19:01:08        

Hey

Sommigen gaan dit bericht zien als reclame maar dat boeid me niet .

Ik heb 02/08/2016 een semi droogpak gekocht bij decathlon en ja ik vind het een goed pak dus geen probleem .
Donderdag na het duiken voelde ik dat ik behoorlijk natter was dan anders op mijn rug en toen ik het vrijdag morgen spoelde zag ik dat mijn rits niet meer volledig sloot aan het begin .
Geprobeerd de rits toch weer volledig open te krijgen om het opnieuw dicht te doen met als resultaat dat de sluiting over de tandjes vloog en defecte rits als gevolg .
Gezocht achter de aankoopbon en ja niet te vinden .
Even gebeld met de klantendienst of ze deze aankoop nog ergens kunnen terugvinden wist via de uittreksels van de bank de datum van aankoop.
Daar kreeg ik de vraag hebt u een klantenkaart ? ik ja . O dan kan u het zelf terugvinden maar we zoeken even of dit pak erop staat . En ja stond erop met alle toeters en bellen .
Ga maar naar de dichtste decathlon winkel met dit pak ook al was het aangekocht in villeneuve d'ascq .

Ik deze morgen naar Brugge met het gedacht tja als ze het al gaan bekijken ben ik dat zeker enkele weken kwijt en wat dan ? het is niet juist behandeld ?
De verantwoordelijke dan zwem en duik materiaal werd erbij geroepen en ja hij was als defect bevonden .
Toen kreeg ik de melding wat wil je ? een waardebon , u geld terug of ? Ik zei een nieuw pak als het kan ? Zonder probleem echter dit hebben we niet in brugge maar het kan naar u opgestuurd worden tegen ongeveer woensdag of donderdag en kost u niets ook niet voor verzending .

Ewel ik was verbaast . zonder vragen of zever het is 2 jaar garantie en we houden ons daaraan u krijgt een nieuw pak binnen kleine week zonder dat het eerst moest opgestuurd worden of dergelijke , ik heb dit nog nooit meegemaakt .

Is het het beste pak ooit ?? nee zekers maar ik vind dit super service

wou dit even kwijt
 
viercuub
Sedert 21/06/2013
Datum : 06/08/2017 11:37:53        

de duikwinkels zullen dit graag horen ?!
 
gilnanc
Sedert 29/02/2008
Datum : 06/08/2017 14:58:51        

Er zijn er die dezelfde service geven hoor..
 
SVp
Sedert 18/06/2004
Datum : 06/08/2017 15:21:13     Homepage    

In een case zoals deze ? Je moet het niet geloven ...
 
Boja
Sedert 05/01/2015
Datum : 06/08/2017 17:07:48        

Ewel als er een duikwinkel is die dezelfde service heeft dus niet eerst even opsturen wil ik er mijn volgend pak met plezier kopen als ik er geen 100km moet voor rijden .
Ooit een nieuwe osb gekocht in duikwinkel na 1 keer oplaten was ipv het overdruk ventiel die openging de boei gescheurd . Nooit een nieuw gekregen uitleg was verkeerd gebruik en dan spreken we over iets van 30 euro en aangetoond dat het ventiel wel degelijk vast zat door pvc braam die het blokkeerde . duikwinkel zei idd maar fabrikant zei nee . duurde wel 20 dagen voor ik het wist .
Normaal ga ik ook alles kopen in de lokale winkels en dat voor de service maar dan moet je ze ook krijgen .

En ik ik heb ook nergens gezegd dat er geen duikwinkels zijn die dezelfde service leveren . Er zijn echt wel goeie maar ook andere .
Maar ik kan moeilijk zeggen dat dit geen service is

 
[Laatst gewijzigd op 06/08/2017 17:38:35]
 
PV
Sedert 26/07/2007
Datum : 06/08/2017 21:13:18        

Spijtig genoeg heb ik een andere ervaring met Decathlon Antwerpen.
Een Mares Puck DC daar gekocht en een jaar later leek die op een flipperkast telkens hij in contact kwam met water (en ik was natuurlijk de bon kwijt).
Eerste vraag: Hebt u dit toestel op u klantenkaart laten zetten mijnheer?..... niet dus.
Dan op mijn vraag of ze het niet konden opzoeken (ik wist de juiste datum en had met de kaart betaald) was het antwoord, neen ... dat is onmogelijk mijnheer, nog een fijne dag verder :-(

PV
 
Boja
Sedert 05/01/2015
Datum : 06/08/2017 21:39:14        

Het was ook hun eerste vraag of het op de kaart stond en dat was me redding .

Maar wees eens eerlijk als je deze in een duikwinkel koopt en geen ticket niet meer hebt gaan ze het dan opzoeken voor u ?

Het is daar net zo denk ik geen ticket is pech .
 
Luc Dupas
Sedert 09/04/2004
Datum : 06/08/2017 23:47:46     Homepage    

Quote
PV schreef:
Dan op mijn vraag of ze het niet konden opzoeken (ik wist de juiste datum en had met de kaart betaald) was het antwoord, neen ... dat is onmogelijk mijnheer, nog een fijne dag verder :-(
Dan was het voor uzelf toch piece of cake om via uw bankgegevens de juiste datum en gedetailleerde referenties van die betaling op te snorren en dan kon Decathlon hopelijk met die referenties dan wel het kasticket terugvinden.
 
Pladijs
Sedert 23/10/2004
Datum : 07/08/2017 09:28:10     Homepage    

ik hou mijn ticketjes van decathlon nooit bij alles staat op de klantenkaart.
Dat materiaal van Tribord zoals neopreen is heel goed => qualteit - prijs verhouding .
Maar je moet er niet met je achterste op de mosselbanken gaan zitten :O)
Ik heb reeds 2 pakken van tribord en ik mag zeggen dat die hebben afgezien met mij reeds voor verschillende jaren en steeds nog geen problemen gehad met scheuren , soepelheid,
en de rits.
 
PV
Sedert 26/07/2007
Datum : 09/08/2017 09:05:52        

Quote
Luc Dupas schreef:
Quote
PV schreef:
Dan op mijn vraag of ze het niet konden opzoeken (ik wist de juiste datum en had met de kaart betaald) was het antwoord, neen ... dat is onmogelijk mijnheer, nog een fijne dag verder :-(
Dan was het voor uzelf toch piece of cake om via uw bankgegevens de juiste datum en gedetailleerde referenties van die betaling op te snorren en dan kon Decathlon hopelijk met die referenties dan wel het kasticket terugvinden.



Heb ik gedaan Luc maar blijkbaar het ticket is het enige wat telt voor hen, tenminste in Antwerpen.
Had volgens hen te maken omdat dit niet over een eigen merk ging, want eerlijk is eerlijk, ik heb het ooit gehad met een hartslagmeter van Geonaute (wat net als Tribord een huismerk is) en daar hebben ze ook geen probleem van gemaakt.

PV